torsdag 25 oktober 2012

Dags för lite belöning

Puh äntligen är den här skolveckan över, jag svävade på moln hem från skolan idag. Jag och Tanja kom fram till att det måste vara den värsta veckan när man har midterms eftersom man har en massa andra inlämningar att göra plus att man ska läsa för att ligga i fas. Innan våra final exams är vi lediga nästan en vecka bara för att plugga, det ska bli lyx det! Jag måste dock erkänna att jag inte lyckades plugga sådär lagom mycket så att jag precis klarade, det slutade som vanligt med att jag pluggade tills jag kände att jag kunde allt. Duktigflicka-syndromet...

Min blogg har blivit lite tyst i alla pluggande denna veckan både på grund av att jag inte vill tråka ut er med allt pluggsnack, vi har inte hunnit göra så mycket annat, men också för tiden inte funnits till att uppdatera. Vi har inte ens fått tiden att räcka till för att planera vår Tasmanien. Vi åker ju imorgon! Men nu är kartan full med prickar kan jag lova och planen är renskriven och klar, jag är riktigt spänd. Magkänslan är att helgen kommer bli fantastisk, bara vi hinner få lite mat i magen mellan alla vackra vyer och vårt pressade tidsschema...

Wineglass Bay
Tanja är ute på stan och träffar en kompis från Sverige ikväll men jag stannade hemma bara för att njuta av att vi klarat av våra midterms och ligga och fantisera mig bort till Tasmanien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar