lördag 3 november 2012

Tiden rullar på

Nu börjar man förstå att det verkligen finns ett slut på denna resa, det känns både fantastiskt och lite stressande. Vi har varit iväg i över 10 veckor, 10 veckor det är helt sjukt känns inte som såå mycket! Sandra som började här i juli har sina finals nästa vecka och sen beger hon sig hemåt det är också helt sjukt, konstigt det kommer kännas när inte hon är här nere här längre.

Jag känner att vi måste börja ta tag i att göra allting som finns här omkring nu, vi har ju massvis av Theme Parks som ligger här och vi har inte hunnit vara på en enda vilket är helt sjukt. Jag vill verkligen åka till Wet n' Wild och till Seaworld! Vi har rest på för mycket långresor så vi inte har hunnit med allt häromkring, det får bli skärpning på det nu. Sen har jag ju mitt lilla äventyr som jag nästan glömt bort och som jag verkligen, verkligen vill göra innan jag åker hem! Fredag kanske?

Gårdagen var en sån där bra dag började dagen på gymmet med styrketräning. Pluggade sen vid Sandras pool ett par timmar och fick faktiskt pluggat också. Framåt kvällen mötte vi upp två andra svenskor i Surfers och gick till den svenska butiken Swedish Goodies för att inhandla lite lösgodis. Fyra svenska tjejer i denna butik innebar en massa fnitter och åhhh vad gott. Jag blev också helt överlycklig för de hade precis fått in Sourcream and Onion chips och ni som känner mig vet ju att det är vad jag kan dö för. Kvällen spenderade jag och Tanja sen framför en film med godis och chips, mycket mysigt kan jag lova.

Nu är det dags att krypa upp ur sängen vilket känns lite svårt efter all skit man åt igår och all träningsvärk. Men jag hämtar energi från att ha börjat dagen med ett skype-samtal med älsklingen. Dagen kunde inte börjat bättre! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar